Dag 2 nieuwe fase

Alles wat niet bij de andere topics staat kun je hier kwijt

Dag 2 nieuwe fase

Berichtdoor TwenteCarp » 21 Apr 2018, 08:25

Goeiemorgen, laten we beginnen dat ik een tijd afwezig geweest ben, maaaaar... IM BACK!
Het goeie weer komt er weer aan en vorig jaar heb ik een mooie hengel gekocht Van Dam, De mad Oldskool2!
deze hengel heb ik gekocht met een drijvende lijn omdat ik graag oppervlakte vis want dat vind ik wel de kick dat zon vis alleen al op je korstje of je drijvende brok afkomt dan krijg je echt een adrealine kick! HERKENBAAR? :)

ik zat de hele week al te brainstormen op het werk of ik zou gaan vissen of niet maar bij deze ga ik vanmiddag weer zoals vorigjaar een heerlijk middagje vissen want het weer is er prima na! Vangsten worden uiteraard op het KFO gemeld :good:
dit was mijn verhaal ik vind twel mooizoooo
WISH ME LUCK !
M.V.G. TWENTECARP.
Random avatar
TwenteCarp
 
Status: Offline
Berichten: 86
Geregistreerd: 05 Jul 2017, 18:40
Thanks: 9
Thanked: 1 keer in 1 post

Re: goeiemorgen

Berichtdoor CarpTracker » 22 Apr 2018, 00:27

Nou kerel succes met de vangsten !
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: goeiemorgen

Berichtdoor TwenteCarp » 22 Apr 2018, 10:37

1 mini spiegeltje gevangen, niet erg fotowaardig voor mij maar karper is karper! volgende keer toch maar een fototje knippen, ::))

Straks weer vissen m.v.g. Twentecarp!
Random avatar
TwenteCarp
 
Status: Offline
Berichten: 86
Geregistreerd: 05 Jul 2017, 18:40
Thanks: 9
Thanked: 1 keer in 1 post

DAG 2 NIEUWE FASE

Berichtdoor TwenteCarp » 06 Mei 2018, 09:35

Zoals jullie al weten heb ik gisteren besloten minder te gaan oppervlaktevissen, dus ik heb gister lekker zitten internetten en heb uiteindelijk een karperset gekocht bij Raven hengelsport te Almelo.
k heb lekker de hele middag gevist een paar uurtjes maar af en toe een kleine aanbeet en verder niks, k ben daarna 's avonds weer naar mijn stekkie gegaan lekker gezeten sigaretjes roken op de telefoon prutsen enz enz enz ... Bijna de hele avond gewacht maarja niks, inmiddels had ik besloten mijn foudraal rustig open te klappen en alvast mijn schepnet er in te pakken boilie's opgeruimd tot ineens mn pieper afging en de vrijloop liep al, ik snel mn hengel aangeslagen mmmm zit niks aan? lijnzwemmer? of toch een vis eraan gehad! langzaam maar zeker kwam mn tube met lood omhoog en mn boilie zat er uiteraard nog aan! ik kwam er achter dat mn haak wel flink krom was! dus heeft denk ik een leuke karper aangezeten. Straks maar weer tegen de rietkraag aangooien en hopelijk een leuk resultaat met uiteraard een foto voor op het forum! M.v.g. Twentecarp !
Random avatar
TwenteCarp
 
Status: Offline
Berichten: 86
Geregistreerd: 05 Jul 2017, 18:40
Thanks: 9
Thanked: 1 keer in 1 post


Terug naar Karpervissen algemeen



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron