Innen contributie van vispas, 3e hengel en Nachtvispas

Meldpunt vissterfte, stroperij, calamiteiten.Vergunning, wetten, controles.

Innen contributie van vispas, 3e hengel en Nachtvispas

Berichtdoor CarpTracker » 22 Nov 2013, 20:02

Zag net in de chat dat Mark zijn Vispas contributie en bedragen voor derde hengel en nachtvispas afgeboekt zijn.
Deze week had ik ook de acceptgiro van de VIOS op de mat liggen. Nog steeds die belachelijke kosten van
€ 5,- bovenop het verschuldigde lidmaadschapsgeld voor het overmaken via een toegestuurde acceptgiro.
Te gek voor woorden wat de VIOS daarvoor vraagt. Gaat helemaal nergens meer over. Lijkt wel een dwangmiddel
om te bepalen wanneer hun het geld van jou willen ontvangen. Niet rekening houdende dat er nog mensen zijn
die zelf willen bepalen wanneer ze hun rekening willen betalen.

Zag in het begin van deze week dat het geld voor de derde hengel en nachtvispas vergunning bij mij ongevraagd,
zonder enige kennisgeving van mijn rekening is afgeschreven. Waar ze het lef vandaan halen snap ik ook niet.
Had vorig jaar deze vergunningen via de bestelmodule van Sportvisserij Nederland besteld en naar mijn weten
heb ik daar niets aangevinkt of toestemming gegeven dat het in het vervolg automatisch van mijn rekening
afgeschreven mocht worden. Overweeg nu het bedrag terug te laten boeken. Het word steeds gekker hier.
Geen baas meer over eigen geld en bankrekening.

Hebben meer mensen ditzelfde ondervonden ?? Ik weet dat er een groot gros is die dit niets uitmaakt dat er
maar afgeschreven word ook al is het enkele maanden voordat het bedrag verschuldigd is maar daar denk ik
toch anders over.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Innen contributie van vispas, 3e hengel en Nachtvispas

Berichtdoor martijn dikken » 23 Nov 2013, 00:25

hier ook zonder aankondiging een 35 aan oost en een 35 aan of zo aan Ons Genoegen...Dat is wel minder hoor, mogen ze best wel iets duidelijker in zijn wanneer het er af gaat
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: Innen contributie van vispas, 3e hengel en Nachtvispas

Berichtdoor CarpTracker » 23 Nov 2013, 00:30

Ik heb voor de VIOS vergunning €36,50 betaald inclusief acceptgiro incassokosten.

Het verschuldigde bedrag voor de 3e hengel/nachtvispas 2014 is op 15 november gedebiteerd door Sportvisserij Nederland die aangeven volgens mijn bankgegevens die ik kan zien een machtiging te hebben voor automatische
incasso. Hoe dit mogelijk is weet ik niet. Misschien is het zo geweest dat bestellen via de bestelmodule op de
site van SVN je daarbij toestemming hebt gegeven voor een automatische incasso. Maar dan zou dit bij iedereen
het geval moeten zijn.(kleine lettertjes?)

@Martijn: Inderdaad, daar mogen ze wel duidelijker in zijn. Je moet de niet geleverde diensten sowieso al een
jaar in het vooruit betalen en dan het liefst ook nog 2 a 3 maanden eerder. Ik Bankier liever zelf met mijn eigen geld.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Innen contributie van vispas, 3e hengel en Nachtvispas

Berichtdoor Richard » 23 Nov 2013, 09:13

Machtiging houd ik sowieso niet zo van!, ben graag eigen baas over mijn spulletjes en bezit!!
Gebruikers-avatar
Richard
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 1698
Geregistreerd: 26 Mrt 2009, 09:21
Woonplaats: Losser
Thanks: 4
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: Innen contributie van vispas, 3e hengel en Nachtvispas

Berichtdoor frank » 23 Nov 2013, 18:57

Bij mij is alles ook al afgeschreven, geen probleem mee dat ze dat doen.
Laat de pasjes maar komen !
Scheel bij de Vios toch aardig wat als je een machtiging geeft (€31, 50)
Random avatar
frank
 
Status: Offline
Berichten: 961
Geregistreerd: 15 Aug 2010, 07:43
Thanks: 0
Thanked: 10 keer in 10 posts


Terug naar Vergunning info, Vispas, Nachtvispas



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron