Waterschapverkiezingen Vechtstromen.

Meldpunt vissterfte, stroperij, calamiteiten.Vergunning, wetten, controles.

Waterschapverkiezingen Vechtstromen.

Berichtdoor CarpTracker » 17 Nov 2013, 00:07

De waterschapsverkiezingen Vechtstromen. Voor ons vissers is een goed waterbeheer van groot belang!
De waterschappen Regge en Dinkel (Almelo) en Velt en Vecht (Coevorden) zijn de enige waterschappen in
Nederland die verkiezingen organiseren. Deze twee waterschappen fuseren in waterschap Vechtstromen en
daarvoor wordt een nieuw bestuur gekozen. Hier kun je je stem laten horen door mee te stemmen via de
brief-in-brief-methode. Elk huishouden heeft deze via de post ontvangen. De verkiezingen vinden plaats
van woensdag 13 november tot dinsdag 26 november 2013.

Tussen de kandidaten die gekozen kunnen worden zitten enkele die zich speciaal voor de hengelsport willen inzetten:

Hendrikjan Teekens (lijst 4 nummer 6)
Wil zich hard maken voor visrijke wateren binnen en buiten de bebouwde kom.
Met veel plezier heb ik 18 jaar bij Regge en Dinkel mogen werken en vele wateren in de omgeving voorzien van natuurlijke oevers. (Almelose Aa, Doorbraak, kanaal Sluiskade, Lolee en Bornsebeek). Goed voor de natuur en
de visstand. Als bestuurder wil ik er op toezien dat dit werk blijft en dat het beheer wordt afgestemd met de
gebruikers waaronder de visverenigingen. Soms is er een conflict. Bijvoorbeeld het waterschap wil alles natuurlijk
terwijl visverenigingen graag vis uitzetten in stadsvijvers. Als bestuurder wil ik er op toezien dat de belangen van de visverenigingen serieus worden genomen en dat er een transparant besluit genomen wordt niet over, maar met jullie.

HENRY WORKEL (lijst 6 nr 14.)
Mooi water Genieten van water in stad en veld, van kronkelende beken met een gezonde visstand en natuurlijke vriendelijke oevers zodat de sportvisser volop kan genieten. Ruimte, rust en ontspanning.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Waterschapverkiezingen Vechtstromen.

Berichtdoor frank » 17 Nov 2013, 13:01

Bedankt Harry !!
Enveloppen lagen al in de papiercontainer ....
Heb ze er uitgehaald en ga 2 x stemmen (ook die van mijn vrouw) op Hendrikjan Teekens !!
Random avatar
frank
 
Status: Offline
Berichten: 961
Geregistreerd: 15 Aug 2010, 07:43
Thanks: 0
Thanked: 10 keer in 10 posts

Re: Waterschapverkiezingen Vechtstromen.

Berichtdoor Daaf » 18 Nov 2013, 14:51

Bedankt Harry! Dit wou ik dus inderdaad een dezer dagen even opzoeken.
Als sportvisser zijn deze verkiezingen zeker interessant, we willen graag verruimingen van vismogelijkheden, betere inrichting van wateren en de mogelijkheid om als hengelsport af en toe vis uit te zetten. Die dingen kunnen lastig worden met de verkeerde mensen aan het roer. Vooral voor dat laatste punt is waterschap Velt en Vecht niet altijd even makkelijk geweest.
Random avatar
Daaf
 
Status: Offline
Berichten: 545
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 15 Jul 2012, 01:06
Thanks: 20
Thanked: 23 keer in 19 posts

Re: Waterschapverkiezingen Vechtstromen.

Berichtdoor MarkBeernink » 18 Nov 2013, 19:14

ik raad idd een ieder aan te gaan stemmen!
Halte dir stets vor Augen, dass der feste Vorsatz, etwas zu erreichen, wichtiger ist als alles andere.
Konrad Lorenz (1903-1989)
Gebruikers-avatar
MarkBeernink
 
Status: Offline
Berichten: 1114
Geregistreerd: 23 Aug 2012, 08:21
Thanks: 15
Thanked: 27 keer in 25 posts


Terug naar Vergunning info, Vispas, Nachtvispas



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron