Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Meldpunt vissterfte, stroperij, calamiteiten.Vergunning, wetten, controles.

Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor CarpTracker » 08 Dec 2012, 14:08

De KarperStudiegroep Nederland (KSN) ondergaat binnenkort een naamsverandering. Vanaf 17 december 2012 gaat deze vereniging voor karpervissers verder onder de naam ‘De Karper Sportvisserij Nederland’ (afgekort: De KSN).

Het voorstel hiertoe werd onlangs aangenomen tijdens de Bijzondere Ledenvergadering van de KarperStudiegroep Nederland.
Omdat de oude naam ‘KarperStudiegroep Nederland’ in het logo was verwerkt, volgde er uit de naamswijziging ook de noodzaak tot het ontwikkelen van een nieuw logo. In samenwerking met vormgeefbureau ID Studio (Raymond Hakkert) zijn de ideeën daarover vertaald in een nieuw en duidelijk herkenbaar logo in natuurlijke kleuren.

Niet alleen de naam en het logo zijn vernieuwd: met hulp van Sportvisserij Nederland is ook een compleet nieuwe website gebouwd. De website sluit volledig aan bij de overige websites binnen Sportvisserij Nederland waardoor nieuws over karpervissen snel en door alle overige sportvissers gezien en gelezen kan worden. De oude website (http://www.karperstudiegroep.nl) komt daarmee te vervallen en wordt vervangen door de nieuwe website: http://www.deksn.nl. Deze nieuwe, op moderne leest geschoeide website zal door het gebruik van de logokleuren en zogenaamde ‘platte banners’ een rustig ogende indruk maken. Binnen de website is voor alle 13 regio-afdelingen van De KSN een prominente plaats ingeruimd.


Het nieuwe logo van de Karper Sportvisserij Nederland.

Op maandagochtend 17 december 2012 worden de aangepaste verenigingsstatuten ten overstaan van het Dagelijks Bestuur door de notaris gepasseerd. Vanaf die datum worden de naam ‘De Karper Sportvisserij Nederland’ en de nieuwe website http://www.deksn.nl officieel in gebruik genomen.

De KSN is een vereniging met ruim 1.500 leden en vormt dé belangenbehartiger voor de karper sportvisserij in Nederland. Als officieel adviesorgaan van Sportvisserij Nederland heeft De KSN in het recente verleden onder meer (en met succes) gepleit voor verruiming van de nachtvismogelijkheden en het gebruik van een derde hengel.
Neem bij vragen contact op met info@deksn.nl

Afbeelding

Bron: sportvisserij Nederland.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor Mark Bouwhuis » 08 Dec 2012, 19:43

ziet er prima uit,daarbij ook meestal ook zo uitgesproken als de nu nieuwe officiële naam.
Gebruikers-avatar
Mark Bouwhuis
 
Status: Offline
Berichten: 222
Geregistreerd: 21 Jun 2012, 19:19
Thanks: 39
Thanked: 7 keer in 5 posts

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor martijn dikken » 09 Dec 2012, 00:01

slechts 1500 leden :oops: plaats vervangende schaamte van alle niet leden die onze hobby zo lief hebben :roll:
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor Louis » 09 Dec 2012, 10:49

Ben je ook lid van de vakbond Martijn?
Hier geldt namelijk hetzelfde voor...
Wel van de voordelen genieten die ze eruit slepen maar die paar Euro's per maand niet ervoor over hebben om lid te worden. Stom, want je kunt een groot gedeelte van de contributie aan het eind van het jaar terug krijgen via je werkgever en je kunt ook nog eens korting op je ziektekostenpolis krijgen bij je zorgverzekeraar!
Geen lid worden/zijn maar wel klagen...typisch.
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor edje » 09 Dec 2012, 11:02

kan overal wel aan mee betalen, wil ook nog wat eten eind van de maand!!
Random avatar
edje
 
Status: Offline
Berichten: 530
Geregistreerd: 07 Apr 2012, 17:23
Thanks: 0
Thanked: 10 keer in 9 posts

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor Karperjager » 09 Dec 2012, 11:32

Niet zo boos worden Louis, heb je niets aan. Nog een paar maandjes en dan is het weer voorjaar... :mrgreen:
(Maar je hebt wel gelijk)
Gebruikers-avatar
Karperjager
 
Status: Offline
Berichten: 1192
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 04 Jul 2010, 23:49
Woonplaats: Lessluggage in Struinallee
Thanks: 2
Thanked: 11 keer in 11 posts
Voornaam: Tonnie

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor Dimitri » 09 Dec 2012, 12:19

donkere dagen voor kerst,
Maar mag één ieder zelf nog een beetje uitmaken waar hij/zij lid van wordt.
Zelf ben ik wel lid maar voor maar 1 doel dat is een beetje mee dragen aan de skpjes en voor de rest kan mij
die hele KSN gestolen worden.

schietclub
vios
Ksn
landrover club
ons genoegen
Jaar kaart van yap yum Amsterdam ::))

Zo dat zijn zo 5/6 club/verenigingen waar ik lid van ben/en alles kost goed geld,
Kan mij zo bedenken dat er mensen zijn die lid zijn van (1 vis) club al meer dan genoeg geld er voor betalen om te
mogen vissen,dan komt er het materiaal nog eens bij,dus waarom zouden die ook nog eens lid moeten worden van
een andere club?? En één belangrijk iets is dat je niet in de knip kunt kijken van deze mensen
Gebruikers-avatar
Dimitri
 
Status: Offline
Berichten: 1152
Geregistreerd: 16 Apr 2010, 13:22
Woonplaats: aan't twentekanaal :-)
Thanks: 40
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor edje » 09 Dec 2012, 13:06

dim je vergeet de bingo bij de bejaarde soos ook nog -)g
Random avatar
edje
 
Status: Offline
Berichten: 530
Geregistreerd: 07 Apr 2012, 17:23
Thanks: 0
Thanked: 10 keer in 9 posts

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor martijn dikken » 09 Dec 2012, 17:53

Ook al jaren FNV en ook collectief menzis. Maar moet je kijken hoeveel karpervissers er zijn. Hoe weinig er dan lid zijn in heel NL..Omgerekent kleine 3 euro per maand voor je hobby. Samen sta je sterk, maar ja als je een vuist wil maken in dit regeltjes land.
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor CarpTracker » 09 Dec 2012, 19:15

martijn dikken schreef:slechts 1500 leden :oops: plaats vervangende schaamte van alle niet leden die onze hobby zo lief hebben :roll:

Je zou er haast een schuldgevoel van oplopen als je geen lid bent. ::)

Er zijn ruim 2 miljoen sportvissers in Nederland die contributie betalen voor allerlei zaken. Daaronder zitten
ook naar schatting 100.000+ karpervissers die ook hun contributie al afdragen aan de HSV's. Als die 100.000 nu
eens wat meer van zich zouden laten horen op de ledenvergaderingen van de HSV is de rest overbodig en kost
het allemaal niets extra!

Zelf ben ik per 1 Jan 2013 geen lid meer van de KSN. Ben er 2 jaar lid van geweest, de contributie die ik betaald
heb zie ik inmiddels maar als bonus bijdrage aan het TK SKP, buiten dat deel wat ik reeds jaarlijks daarvoor betaal
aan het HSV lidmaatschap om o.a. de visbezetting (ook karper) in stand de houden..
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor sandermiddelhuis » 09 Dec 2012, 20:54

he dimitrie zon jaarkaart van yapyum lijkt mij ook wel wat ::))
Random avatar
sandermiddelhuis
 
Status: Offline
Berichten: 1557
Afbeeldingen: 12
Geregistreerd: 13 Feb 2010, 19:55
Woonplaats: achterhoek
Thanks: 10
Thanked: 32 keer in 31 posts

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor martijn dikken » 09 Dec 2012, 22:37

Harry, helemaal mee eens. Dat is de meest directe oplossing. Op de een of andere manier zit er in het bestuur van een visvereniging vaak alleen ouwe witvissers.

En als er dan een paar leden gaan besturen komt er weer een aparte karper commissie -)w

apart volk karpervissers, kunnen niet met elkaar kunnen niet zonder elkaar, maar met andere disciplines strookt het al helemaal niet.

en dan de selectie van al die duizenden karpervissers die wel zijn nek wil uitsteken voor de tak van vissen dat karpervisser heet verenigd zich dan nog eens in de KSN -)h

maar het grootste deel van de frustos onder de karpervissers loopt lekker te schoppen op een forum als toetsenbord visser, gevangen door tijdgebrek en moeders de vrouw of weet ik veel, sponsor gebrek, geld gebrek???? -)w
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Volgende

Terug naar Vergunning info, Vispas, Nachtvispas



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast