Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Meldpunt vissterfte, stroperij, calamiteiten.Vergunning, wetten, controles.

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor Louis » 10 Dec 2012, 18:33

Misschien moeten ze zichzelf als KSN wat meer in de schijnwerpers te zetten. Heel veel mensen lezen (karper)visbladen en als ze daar eens in adverteren met wat ze allemaal doen, bereikt hebben en nog willen bereiken dan denk ik dat dat wel wat extra leden op zal leveren.
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor martijn dikken » 10 Dec 2012, 22:24

Remco het gaat niet alleen om geld, al zou dat wel handig zijn, kan je tegen een langezaal misschien wel zeggen, hoeveel heb je gehad? Maar om de grote van de achterban. Dat een andere partij denkt, nou die zijn groot, daar moeten we rekening mee houden. Bovendien komen er uit een grote meute ook goede mensen omhoog drijven met goede inzichten.

Goed idee Louis, meer ruimte in bladen met behaalde resultaten en doelen voor om na te streven en eervolle meldingen :good: dat zal idd wat aan de aantallen kunnen doen. Nu is denk ik maar 1 a 2 procent van alle karpervisser lid, dus dat kunnen er echt wel meer worden. -)yes Join the KSN
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor BasG » 11 Dec 2012, 00:07

Als je op je vergunning zou kunnen aangeven waarop je voornamelijk vist zou dat al een mooi beeld geven denk ik.
Al kunnen ze het tegenwoordig op de nachtvispas ook wel aardig nagaan.
Ik ben zelf ook dit jaar lid geworden, mede door een afdeling in het oosten en skp op het TK.
Voor mij toch een soort waarborg dat landelijk gezien nu ook oog is en hopelijk blijft voor het oosten qua belangen behartiging.
Gebruikers-avatar
BasG
 
Status: Offline
Berichten: 333
Geregistreerd: 18 Mrt 2012, 18:43
Woonplaats: Twente
Thanks: 3
Thanked: 3 keer in 3 posts
Voornaam: Bas

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor Hummelink » 11 Dec 2012, 08:10

De KSN heeft afgelopen jaren heel wat dingen voor elkaar gekregen door nauw samen te werken met Sportvisserij Nederland. De naamswijziging is hiervan een logisch gevolg.

Meer leden = meer inspraak = meer voor elkaar krijgen.

Groeten Christian
Gebruikers-avatar
Hummelink
 
Status: Offline
Berichten: 486
Geregistreerd: 17 Aug 2009, 07:43
Thanks: 34
Thanked: 26 keer in 16 posts

Re: Naamswijziging KSN: De Karper Sportvisserij Nederland

Berichtdoor Teunis1356 » 11 Dec 2012, 18:04

martijn dikken schreef:Remco het gaat niet alleen om geld, al zou dat wel handig zijn, kan je tegen een langezaal misschien wel zeggen, hoeveel heb je gehad? Maar om de grote van de achterban. Dat een andere partij denkt, nou die zijn groot, daar moeten we rekening mee houden. Bovendien komen er uit een grote meute ook goede mensen omhoog drijven met goede inzichten.

Goed idee Louis, meer ruimte in bladen met behaalde resultaten en doelen voor om na te streven en eervolle meldingen :good: dat zal idd wat aan de aantallen kunnen doen. Nu is denk ik maar 1 a 2 procent van alle karpervisser lid, dus dat kunnen er echt wel meer worden. -)yes Join the KSN


Ik ben dit jaar ook lid geworden. Maar meer onder het motto "Hoe meer mensen er lid zijn, hoe sterker je als groep staat!"

Dus ik kan jouw redenering wel volgen Martijn. :good:
De formule voor volmaakt geluk: zeer druk bezig zijn met onbelangrijke zaken.
Ik vis op karper, dus ik ben gelukkig.
Gebruikers-avatar
Teunis1356
 
Status: Offline
Berichten: 1308
Afbeeldingen: 1
Geregistreerd: 02 Nov 2010, 22:30
Woonplaats: Hengelo
Thanks: 67
Thanked: 21 keer in 19 posts
Voornaam: Teunis

Vorige

Terug naar Vergunning info, Vispas, Nachtvispas



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron