Ben zelf geabonneerd op alle drie bladen, altijd bang om wat te missen hè
.
De ene keer staat er een leuk artikel in het ene blad en de andere keer in het andere. Maar meestal ben ik enigszins teleurgesteld over de inhoud en echt goede verhalen zijn zeldzaam geworden helaas (al las ik laatst weer een verhaal van Rini Groothuis waar de klasse van afdruipt. De oude meester is het kennelijk nog niet verleerd en ik hoop dat er nog meer van dat soort komt).
Als een blad een leuk item bedenkt dan duurt het niet lang of de andere bladen nemen het over.
De verhalen van veni, vedi, vici heb ik na al die jaren wel gezien.
Ik heb liever technische/tactische verhalen waar ze uit de doeken doen hoe ze een bepaald water aanpakken en vooral waarom ze bepaalde dingen doen of juist niet.
De verhalen die alleen maar geschreven worden om de sponsor tevreden te houden en wat dus alleen maar een opsomming is van gebruikte materialen, aasmerken en gevangen biggen hoeven van mij niet zo nodig.
Reclame is bij alle bladen ongeveer gelijk qua hoeveelheid maar wat me opvalt is dat er steeds minder aanbiedingen van winkeliers instaan en steeds meer merken/fabrikanten die één of meerdere producten paginagroot promoten.
@ Martijn,
wat is er zo goed aan de carpology en hoe kun je je eventueel abonneren?