Denk dat de mensen nu helemaal de hand op de knip gaan houden . Gaat dan nog slechter met de economie waardoor er minder belasting binnenkomt waardoor de belastingen dus weer hoger moeten worden om te compenseren enz. enz...
Happiness is a run(away). Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben
Hier over de paal blijft het BTW tarief 19%, de benzine is er een paar cent goedkoper, sowieso is er alles al goedkoper. Elektronica enz.. Scheelt stukken. Zelfs de sigaretten/shag zullen er dan goedkoper zijn als ze er hier 60 cent bij op gaan doen..
P.S. De hengelsportartikelen zijn er ook een stuk goedkoper, vooral het kleinmateriaal.... !!
Zag net in het nieuws; benzineprijs staat nu op €1,88. Daar komt straks nog 3 cent accijnsverhoging bij en de verwachting is dat de komende maand(en) de prijs zal blijven stijgen en daarmee de benzine over de € 2,00 (FL 4,40) per liter uit zal stijgen..
italie schijnt helemaal gekken werk te zijn 2.40 de l. jaja we gaan de goede kant op met europa ! waar houd t op .een kilo bollen zijn straks goedkoper dan een liter peut. gaan we met ze allen op de fiets voeren ! net als vroegah met de fiets kar. zeer nuttig voor overtollige kilootjes
Ach, denk je dat mensen er minder om zullen roken, drinken, rijden, kopen etc?
De mensen die profiteren van de alsmaar en veelal kunstmatig opgejaagde prijzen en het daarbij voor de wind gaat niet, nee. De ons door de strot geduwde Euro was daar een uitstekend hulpmiddel bij.
Over de grens tanken zal alleen maar aantrekkelijker worden nu er straks ook nog 3 cent accijns bovenop de aanstaande BTW verhoging aan de te betalen benzineprijs toegevoegd zal worden. Scheelt op dit moment toch al gauw een kleine € 6,- op een volle tank.
Jammer dat Venezuela zo 'n eind jagen is . Aan de grens slaan de Duitse pomphouders er een mooi slaatje uit daar is de peut een stuk duurder dan verderop in Duitsland .
Happiness is a run(away). Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben