Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Karpervissen op kanalen rivieren, meren en plassen.

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor Anoniempje » 08 Okt 2012, 23:04

Enige wat ik nog te zeggen heb..

Willen sommige mensen het niet lezen of schamen ze zich voor de daden van vroeger...?

Rutbekerveld is geen openbaar water en ook nooit geweest dus BasG je verliest geen water je krijgt er door ons juist viswater bij.
Dat je daar jaren stiekem inbreekt en beschut gaat vissen alla eigen risico maar het feit is en blijft je zat op prive grond!

mede daarom snap ik helemaal al niet waarom er ondertussen 9 pagina's ontstaan zijn over een zinloze discussie waar het heen gaat met vissen in en omstreken twente.

Hoe vet is het als je straks in het weekend voor niet te veel geld een super mooie vis weekend kan plannen vlakbij in plaats van naar frankrijk te sjezen. Mensen die gescheiden zijn met het kindje hierheen komen en de kids zich vermaken in een kids palace met oppas en pappa ff lekker vissen, ik zeg maar wat ideeën en plannen genoeg. Veel Heel veel mensen staan gelukkig allemaal achter dit plan omdat dit echt iets moois kan worden waar we trots op kunnen zijn. En natuurlijk ik blijf het zeggen hoe meer mensen mee denken hoe beter, en ja dat kan je zien als te vriend houden maar dat zou te kortzichtig zijn want dit plan gaat toch door. iedereen weet ondertussen hoe ze ons kunnen bereiken.

En for tha last time, Happy fishing.

Topic Closed :)
Random avatar
Anoniempje
 
Status: Offline
Berichten: 9
Geregistreerd: 06 Okt 2012, 18:26
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post
Voornaam: Tim

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor Anoniempje » 08 Okt 2012, 23:13

Trouwens @ moderator jullie site heeft malware (is dat voor extra cash of is dat onbewust?)

http://www.karper-forum-online.nl bevat inhoud van http://www.belstat.nl. Ff wat research gedaan (is me echte werk) dus ik meld het bij deze ff netjes.

gr,

Tim
Random avatar
Anoniempje
 
Status: Offline
Berichten: 9
Geregistreerd: 06 Okt 2012, 18:26
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post
Voornaam: Tim

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor CarpTracker » 08 Okt 2012, 23:27

Hier is alles openbaar, we spelen hier geen verstoppertje zoals bv achter een registrar !!

Belstat counter kun je gewoon aanklikken links onder in het scherm, niks geen extra cash.
Een simpele gratis site counter!
Beter je werk doen.... hier word geen cash verdient, het kost alleen maar geld..

Groetjes van een hobbyist..

PS: Belstat heeft wel major problemen momenteel.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor Dimitri » 08 Okt 2012, 23:34

deel hem vandaag gewoon gratis uit, waarom om dat het gewoon kan en speciaal voor Tim vandaag ::))

http://www.belstat.nl/adduser.asp
Gebruikers-avatar
Dimitri
 
Status: Offline
Berichten: 1152
Geregistreerd: 16 Apr 2010, 13:22
Woonplaats: aan't twentekanaal :-)
Thanks: 40
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor martijn dikken » 09 Okt 2012, 11:19

ik betreur ten zeerste hoeveel kortzichtigge reacties ik voorbij heb zien komen. Een forum lijkt ook wel een soort schavot waar de woorden als rotte tomaten worden rondgeslingerd. Het gaat totaal nergens over. forum tokkies is het leukste woord dat ik deze week geleerd heb. Er zijn er heel veel die om die reden komen kijken, maar er zijn er nog genoeg die ook wegblijven van dit soort media.

Het is wederom een select gezelschapje wat het op mij gemunt heeft. Gelukkig krijg ik meer complimenten voor mijn inzet van eigen tijd en geld. Dat weegt altijd nog zwaarder. zoveel KSN leden hebben we niet in verhouding tot het aantal vissers hier in Twente. Met zo'n kleine achterban kan je ook geen vuist maken. Later tegen de echte politiek en gemeente al helemaal niet. 20 leden er bij en al helemaal iemand er bij met mijn inzet en ik durf mezelf zo hard op de borst te kloppen, zijn denk ik niet te krijgen en te vinden. Dus dikke bluf van mijn kant. als je nu ongeveer 60 leden hebt, zal dat met 20 er bij een wel hele grote steiging zijn.

Er is er geen een die netjes een pb stuurd. Er is er geen een die terug komt op woorden of beslissingen, zoals ik heb gedaan. Daarvoor zie je maar weer, dat ik kennelijk degene is die wel over dat stukje lef beschik om dit openlijk te doen. Mijn achterban reageert maar niet eens. Ze zien het nut er niet van in om te reageren. Met elk woordje zinnetje wordt op het belachelijke af op in gespeeld, verder geborduurt, met onwaarheden, aanteigingen die nog kant nog wal raken.

Het is je egen keus hoe je er tegen aan wil kijken. Maar populariteit in forums is weer eens gezakt naar een lager niveau mijn inziens. Gelukkig is er de beschaving aan de andere kant. Die begeven zich niet op dit soort media. Zelf ben ik een mixje en moet nog eens leren om niet overal maar op in te gaan. Daarom reageer ik al niet meer overal op. Nu betrof het mij als persoon. Mijn foto is ergens geript. Dan is de ellende al begonnen. Dan kon die persoonlijk worden verzacht door een excuus en vergunning. Dan is zie je hier van af. Maar zelfs daar heeft men kennelijk geen voldoening aan. Men wil bloed zien. tot het gaatje gaan. En daar is waar ik weer zie hoeveel slechtheid er in de mensen zit. Ik ben niet gelovig maar als je zulke dingen nog niet kunt vergeven dan ben je ook wel gedoemt hoor, sorry wat is dat bekrompen zeg. AL helemaal als je het tegenover alle werkzaamheden zet die ik heb verricht voor de regio. Ik vond het zelfs wel knap van me om transperant te zijn en eerlijk. Maar als je zo hard op dingen in gaat bedenkt een volgde iemand, of zo, wel om zulke dingen voor zichzelf te houden. Laat staan nog op een forum te reageren of te komen.

Hopelijk kan iedereen er een leer uit trekken voor een volgende keer.

groetjes de Generaal
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor Lesley » 09 Okt 2012, 12:13

Hmm 1 keer was genoeg geweest maar ik zal eens reageren. Waar ging het nu om; Het rbv zou omgetoverd worden tot btw. Iedereen op de achterste poten en misschien terecht want het was een mooie plek om te zijn. Nu was het ook nog eens zo dat fotos van mensen (ook die van jou dus) ongevraagd werden gepakt en misbruikt op de zogenaamde testwebsite. Op deze website staan veel onwaarheden maar omdat het een zogenaamde testwebsite betreft zal ik daar niet over vallen. Tot zo ver stond iedereen nog pal achter je, geloof me. Toen werd het stil en gebeurde waar men (ik iig) voor vreesden, je was omgekocht en dat liet je vrolijk blijken ook. In 1 moment vergooide je alles waar jij je dagelijks hard voor maakt.

Vind je het dan raar dat het zo gelopen is? Het voelde als verraad en nu val jij in je slachtofferrol, niet geheel logisch en eerlijk. Nadat de heren van FA gereageerd hadden heb ik nog steeds het gevoel dat het er niet leuker op word. Uiteraard gun ik iedereen zijn boterham en heb absoluut niets tegen goed beheerde btw's. Daarom is het wellicht raadzaam om eea te bespreken omdat ik ook denk dat bij FA nog veel over visbestand/beheer uit te leggen valt.

Het vevelende is dat 'we' geen poot hebben om op te staan, het is prive en was altijd al verboden. We hebben onze mening er over kunnen geven en hopelijk word hier iets mee gedaan zodat het wellicht toch iets moois kan worden.

Gr.
Gebruikers-avatar
Lesley
 
Status: Offline
Berichten: 403
Geregistreerd: 05 Jan 2011, 13:11
Thanks: 4
Thanked: 12 keer in 9 posts

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor martijn dikken » 09 Okt 2012, 12:21

Kijk daar is er weer een, weer gen pb, weer de zelfde. weer iemand die niet kan zeggen. Goed dat je tot directe inkeer ben gekomen. Dat je dat in zag of bla bla bla.. nee liever hatelijk blijven doen he Les en liefst openbaar...

volgens mij zijn er dingen die zwaarder wegen.
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor Lesley » 09 Okt 2012, 12:30

Lesley schreef:Heel toevallig Floris staan deze 2 dingen wel in verband met elkaar en daar draait het in dit topic nu om. Ik heb begrepen dat martijn nu afstand doet van de pas en dat lijkt met al een stap in de goede richting, dat moet ik hem nageven. Of hij tot inkeer gekomen is of wat anders laat ik in het midden en staat wat mij betreft ook niet tot discussie.

Gr.


Martijn als je eerst een goed had gelezen dan zag je dat ik het goed vond dat je tot inkeer was gekomen. Ik kan helaas niets meer positiefs over je zeggen. Ten tweede ben ik niet hatelijk, ik beledig je niet en ja ik doe dit openbaar. waarom zou ik me moeten verschuilen achter pb's? Als jij nou eerst eens bij jezelf te rade ging dan zou je misschien nog meer van het leven begrijpen. Je probeerd me nu al jaren als boeman te zien maar kijk eerst eens naar jezelf!

Gr.
Gebruikers-avatar
Lesley
 
Status: Offline
Berichten: 403
Geregistreerd: 05 Jan 2011, 13:11
Thanks: 4
Thanked: 12 keer in 9 posts

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor martijn dikken » 09 Okt 2012, 12:39

Prima Remco, zeg ook dat er getracht wordt fatsoenlijk te antwoorden. Alleen moet dan alles altijd openbaar, wie help je er dan mee? Ik heb het idee dat men op fora alleen maar trachten slimmer te zijn dan een ander. Het gaat ook maar door.

Les, wie begint nu altijd? Is er dan als de kippen bij met schroevendraaien? Jij hebt het altijd op mij en ik vraag me altijd dan hardop af, wat wil je van me? Wat heb je tegen me? waarom altijd openbaar?? Dat is hoe ik je zie. Dapper hoor
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor Lesley » 09 Okt 2012, 12:43

Nu begin je echt raar te doen en ook een beetje vervelend te worden. Als je echt iets tegen me hebt kun je het ook wel in mijn gezicht zeggen. Toevallig ben ik net als jij 24 uur pd met karpervissen bezig, niet zo raar dat we elkaar dan zo nu en dan treffen op forums. Ik heb je al eens eerder gezegd dat jij een beeld van me hebt dat ik niet kan plaatsen, waarom spreek je mij er nooit eens op aan? Ik begrijp jou niet.

Gr.
Gebruikers-avatar
Lesley
 
Status: Offline
Berichten: 403
Geregistreerd: 05 Jan 2011, 13:11
Thanks: 4
Thanked: 12 keer in 9 posts

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor Lesley » 09 Okt 2012, 12:51

Mag van mij maar ik beslis hier niet over, had begrepen dat er 1 op zou komen een paar berichten terug. Ze moeten mij geen schuld in de schoenen praten daar heb ik een hekel aan. Onwaarheden net zo,
martijn dikken schreef:Kijk daar is er weer een, weer gen pb, weer de zelfde. weer iemand die niet kan zeggen. Goed dat je tot directe inkeer ben gekomen. Dat je dat in zag of bla bla bla.. nee liever hatelijk blijven doen he Les en liefst openbaar...

volgens mij zijn er dingen die zwaarder wegen.


Dan geef je hem het bewijs dat het wel zo was is het nog niet goed, teveel eigendunkt en teweing zelfkennis.

Gr.
Gebruikers-avatar
Lesley
 
Status: Offline
Berichten: 403
Geregistreerd: 05 Jan 2011, 13:11
Thanks: 4
Thanked: 12 keer in 9 posts

Re: Waar gaat heen (Rutbekerveld/zwarte gat commercieel)

Berichtdoor marcello » 09 Okt 2012, 13:12

dit kon niet goedgaan maar dat wisten de meesten onder ons al wel bij fishadventures hoort hij thuis niet in het ksn bestuur hierbij wil ik het laten kika tukkercup 2011 eerste weekend in september
Random avatar
marcello
 
Status: Offline
Berichten: 122
Geregistreerd: 05 Aug 2011, 21:25
Thanks: 2
Thanked: 1 keer in 1 post

VorigeVolgende

Terug naar Vijvers, meren, plassen, rivieren en kanalen



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten